fredag den 6. juni 2014

Miley koncert


Hej allesammen!!

I onsdags var Oliver og jeg til Miley Cyrus koncert i forum! Jeg havde givet Oliver billetterne i fødselsdagsgave, så vi har ventet spændt længe :-D Jeg havde SÅ mange forventninger til showet, fordi jeg har læst meget om det - samt set en masse klip på nettet. Og jeg må sige, at jeg bestemt ikke blev skuffet! HOLD nu helt op, hvor var det bare fedt! Hun fyrede den max af fra start til slut, og alle i publikum var også bare klar. Jeg vil i hvert fald rigtigt gerne se hende igen, hvis chancen dukker op :-) Jeg har taget en masse billeder, og optaget en masse videoer! Jeg ville gerne vise jer videoerne, så derfor havde jeg sat dem sammen i imovie, men det gider ikke helt samarbejde med mig :-( Så snart det gider virke, skal jeg nok ligge den op :-) Ellers må i nøjes med lidt stemningsbilleder derinde fra. 

Men alt i alt, SUPER fed koncert :-)!! 

God fredag!

- Anna Emely










Ingen kommentarer:

Send en kommentar