mandag den 14. juli 2014

Awkward

Hej allesammen!

Jeg har længe set på serien Awkward, som kører på MTV. Jeg har altid synes, at den så ret skæg ud - men jeg har bare aldrig taget mig sammen til at se den... MEN så i går spurgte Olle om ikke vi skulle se den inden vi gik i seng. Vi nåede selvfølgeligt ikke, at se mere end ét afsnit før vi faldt i søvn. I dag har jeg dog fået set hele første sæson, og er i gang med anden sæson nu. Den er bare SÅ god, altså virkelig god :-)!! Den skæg og underholdende - og det er fint for mig! Jeg er helt afhængig! He-he. Helt klart værd at se, hvis man bare ligger derhjemme og har sommerferie!

Første sæson kan ses på Netflix, ellers kan man se sæson 1-4 på Tv3play. Men det er vidst kun i en begrænset periode. Så skynd jer :-)


- Anna Emely





Ingen kommentarer:

Send en kommentar