onsdag den 30. juli 2014

Handelsøkonomuddannelse

Hey allesammen!!

Jeg ville bare fortælle jer den gode nyhed, at jeg er blevet optaget på handelsøkonomuddannelsen på CPH Business Academy! Jeg glæder mig SÅ sindssygt meget! Men samtidig er det totalt angstprovokerende - en ny start er vel altid lidt skræmmende? 
Hvem skulle nogensinde have troet, at det var den vej jeg ville vælge? Jeg har altid gerne ville arbejde med mennesker, og jeg brændte også meget for socialrådigiver i mange år! Det var faktisk i mit sabbatår, og mit daværende job hos Smartguy (Nu Stylepit!), der fik mig til at skifte mening. Jeg vidste bare, at jeg skulle arbejde inde for handel - det er jo totalt spændende :-) 

Ville bare dele min nyhed med jer, mens jeg sidder og venter på dejlige Olle. Vi skal "fejre" det i aften med lidt mad og en tur i biografen :-)! 

Btw var jeg i biografen i går med min veninde, Nanna, vi så Bad Neighbours. Jeg vil sige, at den var rigtig sjov! Men på nogle punkter slet ikke det jeg havde regnet med - den var rimelig standard! Men den kan da godt anbefales :-)

I må have en fantastisk aften!


- Anna Emely




Ingen kommentarer:

Send en kommentar