søndag den 6. juli 2014

The Fault in Our Stars

Hej allesammen!

Her kommer lige endnu et oplæg om en bog.. Jeg må sige, at jeg er blevet ret glad for at læse. Jeg har altid godt kunne lide, at læse men jeg har bare haft svært ved, at tage mig sammen - derfor har jeg for det meste altid læst på ferier. Jeg har nu læst 4 bøger på 3 uger - og jeg eeeelsker det.. Haha. Det lyder lidt nørdet, men det er SÅ fedt når man finder nogle bøger som virkeligt fanger en :-) 
I fredags var jeg i Bog og Idé for, at se om man kunne få Fifty Shades Of Grey på engelsk - for så ville jeg begynde på dem.. Men i stedet faldt jeg over "The Fault in Our Stars" også kendt som "En flænge i himlen". Mange af jer har nok set TV reklamerne fra filmen! Bogen er ikke så lang, og den er sådan lidt "skole-agtig" ift. hvor meget der står på siderne mm. Derfor er jeg også kommet så hurtigt igennem den :-) Da jeg havde læst ca. halvdelen sad jeg lidt med følelsen: "Hvornår sker der dog noget?" - Jo den var sød, pige møder dreng, de bliver forelsket.. Blablabla.. Men pludseligt blev jeg bare fanget - og i mit tilfælde følte jeg, at handlingen først rigtigt gik igang lidt over halvvejs inde bogen.. Jeg må sige, at den tog lidt fusen på mig - for jeg stortudede :-) Ja det lyder dumt, at tude til en ungdomsbog! MEN den er virkeligt rørende! Jeg skal helt sikkert ind, og se filmen nu! SNAREST! Hvis filmen er lige så god og rørende som bogen - kommer jeg nok også til, at tude i biografen ;-)! Jeg vil gerne anbefale bogen! Og hvis ikke i gider læse, så se filmen! (Tror jeg vidst nok! Nu har jeg jo ikke selv set den endnu - men den er nok også god!) 

Hvad skal jeg nu læse så? Hmmm...... 

Men i hvert fald må i have en rigtig dejlig søndag! Og nyde det skønne vejr!


- Anna Emely



Ingen kommentarer:

Send en kommentar