tirsdag den 6. januar 2015

Nytårsløfte 2013

Hej alle!

Nå men som mange af jer ved så lavede min mor og jeg et nytårsløfte nytårsaften 2013. Dette gik ud på, at vi ikke måtte klippe os hele 2013 (Altså vi måtte godt få klippet spidser). Jeg må jo så fortælle, at det kun var mig der overholdte dette løfte ;-) Hæhæ. Jeg har taget nogle billeder fra 2013 og 2014 for at se, hvor langt mit hår egentligt er nået at vokse! Jeg er bestemt ikke et kønt syn på nogle af billederne - men jeg sagde jo at min blog skulle være mere personlig, ik? ;-) Så i skal da lige se det. 
Jeg synes faktisk selv, at mit hår er vokset en del - og nu er jeg så i et kæmpe dilemma om jeg skal lade det vokse, eller bliver klippet? Hmm.. Jeg er bare ikke så god til, at have langt hår! Men kort hår kræver bare meget mere - og gider jeg det når jeg skal tidligt op hver dag? :-D Hmm.

Det lyse korte hår er naturligvis taget i 2013, hvorimod det røde er fra 2014. Mit hår ser lidt halv fedtet ud - men det er altså bare fordi det er vådt :-D Så er det slået fast! Hæhæ.







- Anna Emely

Ingen kommentarer:

Send en kommentar