søndag den 10. februar 2013

Søndagshygge

Hej blog!

Hold nu helt op, hvor var filmen igår bare SÅ sjov! Kan kun varmt anbefale Alle for to!! Efter filmen tog vi hjem til min veninde Sille, hvor vi hyggede en times tid. Herefter tog vi på Underhuset, og fik en drink og så ellers bare hjemad :-) I dag har jeg bare slappet max af - jeg har gået en tur med min mor og Bebe, set Noget i luften, og bare ligget på sofaen. Det er sådan en søndag skal være ;-)! Hæhæ. Jeg tænker også meget på min dejlige kæreste, som er på skiferie ligenu! Er SLET ikke misundelig.. :-D Men det lyder til, at han nyder det så det jo skønt :-)! 
Pt. sidder jeg bare foran brændeovnen med min dyne, og Bebe ved min side :-) Så den står på mega hygge! 


Hav en god aften alle sammen :-)!

Anna Emely






Ingen kommentarer:

Send en kommentar