søndag den 12. maj 2013

Mors dag

Hej blog!

Glædelig Mors dag :-))! 
I dag har den bare stået på hygge herhjemme, en gåtur, og så har mine bedste forældre været her til aften. Det har været super hyggeligt :-)! Vi fik mega lækker mad; Dampet laks med ris, asparges, gulerødder, rejer og så en lækker Sauce Mousseline (som jeg havde lavet wuhuuu!! ;-D). Til dessert fik vi jordbær, hindbær og blåbær med is og flødeskum! MUMS! Jeg er godt nok også mæt nu!! Så er det godt den står på en times Zumba i morgen ;-)!!
Nu når det er mors dag i dag - skal hun da heller ikke snydes for en gave :-) Hun har fået en flot buket blomster, white hot chocolate og hjerte bolcher. Hun blev glad for det, så det er jo dejligt!

Men jeg vil smutte nu, jeg er så træt + jeg har fået mega ondt i halsen.. Jeg har nogle lymfekirtler i halsen, som godt kan lide, at hæve så jeg bliver helt øm.. AV! Men arbejdet kalder i morgen, så de må gerne lige slappe lidt af ;-)!!

I må have en god aften allesammen!!

Anna Emely 


De her billeder af Bebe er ikke fra i dag, men jeg synes lige i skulle
se ham efter et bad.. Hold nu helt op :-D

En af mors gaver fra i dag, helt klart værd at anbefale! MUMS det smager godt :-)

Mors gaver :-)

Dejlige Bebs. 



Mmmhhmmm.. Bonderoser! Min absolutte yndlings blomst :-)!

Haha - er ikke selv fan af folk der ligger billeder af deres mad.. MEN
hold nu helt op, hvor smagte det bare dejligt! (Sauce mangler dog her!)

Far og Moffen <3

Mor og Bebe <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar