lørdag den 23. november 2013

Julefrokost

Hej blog.

Så var det i går det gik løs med julefrokost på arbejdet. Det var en fest mange af os havde glædet os til, så det er helt underligt at det allerede er overstået. Der er jo heller ikke så lang tid til, at vi stopper derude - så det var ligesom sidste fest vi havde sammen. 

Det var en rigtig hyggelig aften, trods vi var lidt i krise over at der var bordplan! Alle damerne skulle stille en sko, og så skulle herrerne komme ind bagefter og vælge en. Jeg var så heldig, at ham der trak min sko satte sig sammen med dem jeg snakker med! Så det var perfekt. Så mit bord var lige som det skulle være :-) 
Vi fik dejlig dansk julebuffet, og masser af vin og selvfølgeligt snaps.! HAPS ;-) Efter maden blev nogle af borderne fjernet, og er kom et band og spillede. Så der var gang i den. Da kl. var 01.00 var vi nogle stykker som tog ind til Holbæk. 
I dag er jeg SÅ øm i mine fødder, og min overarm er fyldt med rifter :-( Jeg havde en palliet top på, som bare har kradset mig helt vildt. AV! 

Jeg har faktisk ikke så mange billeder fra i går, desværre.... Det er ellers altid godt at have :-) Jeg fik heller ikke (som jeg ellers plejer) taget nogle billeder af mig selv med mit outfit på. Kun noget fjollet noget på kysmund, og duckface.. Så de er bare blevet slettet ;-) 

Men jeg har lidt billeder fra i går, som jeg selvfølgeligt gerne vil dele med jer. Der er ikke mange, og de er ret tosset! 

Vil også undskyld for evt. komma, stave/slåfejl! Er helt vildt træt :-D


Det er sådan ca. kun sådan nogle billeder fra i går jeg har af mig selv :-D

Tosse 1 og tosse 2

SMUKT



Smukke piger :-)


Åh det var satme lækkert at spise sådan en her i formiddags :-D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar