torsdag den 15. januar 2015

Mission tilbage til blond

Hej allesammen!


Undskyld for at jeg har været lidt fraværende de sidste par dage, men jeg har simpelthen haft SÅ travlt! Mandag, tirsdag har jeg brugt på min skole i KBH med min gruppe, vi skulle nemlig til eksamen/prøve igår, onsdag. Vi skulle op og forsvare vores Virksomheden internt opgave som vi afleverede i december! Pyha.. Men det var godt nok rart, at vi skulle op som en gruppe! Det er altid rart, at have nogle med som man føler sig tryg ved. Vi fik 7, så jeg er meget tilfreds. 

I dag har jeg været til frisøren... Jeg vil jo selvfølgeligt gerne have mit lyse hår tilbage - og det er altså ikke bare lige.. Så vi har valgt at tage det stille og roligt, og så farve nogle striber i hver måned. I dag fik vi farvet hele mit hår - eller neutraliseret det, så det røde ikke var så fremtrædende! Bagefter fik jeg en masse striber i, og jeg blev faktisk meget overrasket over hvor lyst det blev. Selvfølgeligt har det stadig lidt rødt i sig, men det kan nok ikke undgås. Men jeg tror på at det nok skal blive godt.
Jeg prøvede at tage nogle billeder til bloggen, men lyset er bare SÅ dårligt. Men i får lidt alligevel - så kan man da danne sig et billede af det :-)!

Jeg håber i får en rigtig dejlig torsdag aften!


- Anna Emely








Ingen kommentarer:

Send en kommentar