tirsdag den 26. juni 2012

Finally..!!



Hej Blog!
Så er jeg blevet student!! Dagen er blevet fejret med min mor, far, dejlige kæreste - og så kom min veninde også op på skolen og sagde hej :-)!!
Efter vi havde fået lidt, at drikke på skolen og havde hygget (Og ventet på min telefon, som jeg selvfølgeligt havde glemt i mit eksamenslokale... hov) - tog min familie, kæreste og jeg ned og spise frokost. Dagen har bare været så skøn, og er godt tilfreds med min afsluttende karakter :)! 
I morgen skal vi alle op på skolen, iført fint tøj og så skal der tages billeder. Jeg glæder mig rigtigt mege til, at få min hvide kjole på! hæhæ. Efter fotografering og reception på skolen, skal alle elever og lærere spise og feste sammen. 
Synes godt nok det er underligt, at de 3 år er slut nu...... Det er godt nok gået stærkt!!!! 


Men jeg vil smutte tilbage til hyggen med min familie! Og slappe af til i morgen, hvor jeg skal op og se min søde veninde få hue på! 


Ha en dejlig aften! 


Anna (student) Emely ;-)!!!




Et lille udpluk fra min dag:








Ingen kommentarer:

Send en kommentar