lørdag den 23. juni 2012

Sankt Hans...



Hey Blog! 
Mit indlæg er kommet lidt sent ind i dag, da jeg har siddet med oldtidskundskab. Øvøv.. Og vejret gør ikke ligefremt humøret bedre! Og så lige Sankt Hans aften! Jeg selv skal spise med mine forældre og min skønne kæreste, og hvis vejret bliver bedre skal vi ned og se bål :-) Jeg kan nu meget godt lide Sankt Hans, det skaber en helt speciel stemning - og så er det da også en undskyldning for lækker mad og samvær med familien :-)! 
Jeg har siddet og kigget lidt rundt på nettet, og fandt de sjoveste hatte inde på Asos. Derfor vil jeg vise jer, et udpluk af det jeg har fundet. 




Er det Hot? Eller er det total Not? - Jeg ville nok aldrig selv få gået med dem, men helt ærligt de er da lidt sjove! Hvad synes i :-)??


Ha en dejlig aften! 

Anna Emely <3







Ingen kommentarer:

Send en kommentar