onsdag den 20. juni 2012

Shopping i Roskilde



Hej Blog :-)


I dag har jeg været i Roskilde med min kære mor.. Det var rigtigt hyggeligt og vi fik shoppet lidt ;-) 
Jeg skulle egentligt have haft en hvid cardigan til min studenterkjole - men det blev aldrig til noget. Derimod blev det til en lys cowboyjakke :-)! Så det skal nok blive fedt! 
Jeg fik mig også en bluse som jeg skal have på til sidste eksamen! Så jeg også kan være lidt fin der ;-)!




Bluse: Vero Moda // Tube top: Gina Tricot // Cardigan: Cha Cha // Cowboyjakke: Vero Moda






Ellers ser jeg frem til næsten uge - og plz lad vejret være med os! I hvert fald bare d. 27 og d. 29! Så bed lige for mig og min klasse - og selvf. alle de andre glade studenter! 
Lige nu sidder jeg og kigger på lidt oldtidskundskab ude i haven. Det er jo dejligt vejr, så det er om at nyde det mens det er der! Old er det sidste fag jeg skal op i :-( Det er både godt og dårligt! Lige nu vil jeg bare gerne have min hue på!!
Ellers har jeg i dag fået mine skriftlige karakter at vide! Jeg er så overlykkelig - min eksamensperiode har bare været super! 
Men jeg må nok hellere til, at komme tilbage til Odysseus, Platon og alle de andre gutter!




Hyg jer!


Anna Emely <3






Ingen kommentarer:

Send en kommentar