tirsdag den 19. juni 2012

Spanish...



Så er min andensidste eksamen overstået - spansk! Med et fint resultat :-)! Er i hvert fald selv meget tilfreds! I dag er der præcis en uge til, at jeg får hue på - jeg kan slet ikke vente. 
Alle siger det er den bedste tid i ens liv, og jeg tror dem.. Kan allerede mærke spændingen og glæden nu! 
Min hvide kjole til fotografering er nu strøget, og hænger fremme og venter på mig! 


Kjole: Noa Noa // Sko: Ukendt mærke fra Paw Sko // Hue: Seifert




Der kommer godt nok, til at ske meget de dage her. Student d. 26 juni kl. 15.15, fotografering og fest på skolen d. 27 juni og vogntur d. 29!! Ruten er lige blevet færdig, og folk er spændte! Det bliver så fedt! 
Herhjemme skal vi have hindbærlagkage - med en lyserød fondant! Det hele er selvfølgeligt hjemmelavet ;-) Så der skal bages hele torsdagen d. 28! PUHA! Så er det jo godt, at man elsker det :-)! He-he. Vi lavede en prøve kage i sidste uge, og resultatet blev fantastisk! Måske man skulle blive konditor? Ha-ha. 


Lækker hindbær mousse lagkage m/fondant 





Buenas noches kære Blog :-) 




Anna Emely <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar