mandag den 25. juni 2012

Tomorrow...











Hey Blog!
Så er det squ i morgen, at jeg bliver student! Hold da helt op... Tiden går alt for stærkt.. Jeg tror ikke helt, at det er gået op for mig endnu, at jeg ikke skal tilbage efter sommerferien? Det er lidt skræmmende. For nu er det overstået, og hva så nu? Hvad skal der nu ske? Jeg kan ikke rigtigt lidt, at tænke på det.. Så jeg tager et skridt ad gangen, og koncentrer mig om den dejlige sommerferie som går mig i møde! 
Lige nu sidder jeg og laver oldtidskundskab.. Håber det bliver godt! Føler mig lidt presset :-) ! Men så er det jo godt, at jeg har en masse fantastisk musik til, at holde mig oppe!


Min eksamensplayliste ser pt. sådan her ud: 


Smile like you mean it - The Killers
Mr. Brightside - The Killers
Jenny Was A Friend Of Mine - The Killers
Bones - The Killers
Min Parafili - L.O.C
SGMD - Es, Drugs and Rock'n'Roll - L.O.C
Du gør mig... - L.O.C
Gemt Væk - L.O.C
Undskyld - L.O.C
What I've Done - Linkin Park
The Radiance - Linkin Park
Funky Tuba - Scots On ICE
Hey Box - Scots On ICE


Men jeg vil smutte tilbage til arbejdet! Ønsk mig held og lykke i morgen!


Ha' en god dag :-)


Anna Emely <3





Ingen kommentarer:

Send en kommentar